Revetlla de Sant Joan!!!
La Festa dels Focs de Sant Joan i la Flama del Canigó de Malgrat de Mar és un còctel de revetlla, concerts, cultura, tradicions, foc i molta festa en la nit més curta de l’any!!!
Des del 1976 el GEM recupera la tradició de la flama del Canigó i en els darrers anys la comparteix amb altres entitats i la ofereix al poble. Flama que s’extén i es propaga des del cim francès de la Catalunya Nord per unir a tots els catalans i que desemboca en una vetllada de germanor i alegria.
Aquest any seguim treballant amb diferents associacions i l’administració local per oferir-vos una sèrie d’actes que finalitzen a la plaça Xesco Boix. Al parc Francesc Macià arribarà la Flama i hi haurà la part més cultural i tradicional de l’acte, seguida del parlament a la plaça de l’esglèsia i finalment i seguint el foc dels diables arribarem al lloc de la festa grossa: cloenda de l’acte, encesa de la foguera, sopar popular (places limitades) i concert amb grups de la terra que segur que us agradaran!
Ja ho veieu, tot està a punt per la nit més màgica de l’any!!!
Des del G.E.M desitgem que vingueu a la Festa dels Focs de Sant Joan a gaudir d’una preciosa revetlla en companyia d’amics, amigues, veïns i veïnes del poble. Veniu i trobareu un espai on us sentireu com a casa, aquesta és la vostra Festa!
Programa d’actes